måndag 10 januari 2011

System Kamera

Godmorgon på er som är vakna! :) Gick upp så tidigt eftersom att jag ska bli trött tidigt och bli vanare att gå upp. Eftersom att skolan börjar imorrn. Ja, då var det slut på ett riktigt ut vilande lov. Men jag längtar faktiskt till skolan p.g.a att jag saknar alla och så är det skit tråkigt och va hemma hela dagarna. Nu blir det lättare att dra till kompisar. Funderar på att ta dit system kameran till skolan någon dag och ta bilder..... Nä. Den kommer nog bara bli snodd, eller gå sönder. + så skulle Linnéa aldrig tillåta det! men om hon skulle, så skulle hon ta den haha.
Hur som helst, har samlat ihop lite system kamera bilder som ni nu ska få se :) en del är bra.. och en del inte ^^
Men ni får iallafall se något haha.

 haha, först och främst bilder på mig x)
 

såhär ser en del av vår tomt ut på vintern :)
Min mamma har fotat, om ni undrar. Hon är väldigt förkust (stavning?) i älgar ;)
haha fråga inte.. ^^
 
jag har det faktiskt ganska mysigt i rummet ändå ^^ 

mm.. Smoothie (enligt mamma). Hon brukar alltid ge oss en, 1 gång om dagen. För att hon är så glad att vi äntligen har skaffat en mixer x')
och här i slutet kommer en till bild på mig haha :)

Det var alla bilder jag hade för tillfället. Kan gå ut idag och ta bilder runt vår tomt. 
Och visa vad Kameran går för :)



2 kommentarer:

  1. Haha jaa lite konstig lät han :)
    gud va du liknar Emma Watson fast mindre version ;D

    SvaraRadera
  2. *SVar:* Haha dedär e sååå mileys stil ;)
    haha ja de gör du! :D

    SvaraRadera

Kommentera så får du en kram!