söndag 9 januari 2011

Alla som sjunger dåligt live

Nu ska jag lägga upp detmesta personer som sjunger dåligt liv (enligt mig) hihi kör igång nu :)

Jason Derulo
 
ja, ni som tyckte att det lät skit bra så vill jag ju bar medje att Det mesta var bakrunds röster :)
Varför mixa hanns röst så mycket på skivorna, då förväntar ju sig folk att man ska låta lika bra live, och så blir det en stor besvikning..
 
Shakira


 
Hon dansar grymt bra!! men sjunger?
tja.. jag kan erkänna att hon är mycket bättre att sjunga än Jason derulo, men hon har ju också som sagt bakrundsröster :)

Miley Cyrus

haha ja, finns inte ord x) jag tycker hon börjar bli lite slampig. Låter helt... Tja verkligen inte som skivorna. + att hon skippar dom höga tonerna/orden och har bakrundsröster istället. haha! :)

 Rihanna

 
 Ne skämta hon är as bra! :)


Lady Gaga

 
haha tänk efter.....hahaha
Hon kan sjunga skit bra när hon spelar piano och sjunger men live ser man typ att hon mimar och har bakrundsröster! :')

haha kommer typ inte på några mer nu, kommentera om du håller med mig ;)
och om du inte gör... kommentera iallafall haha! :)

1 kommentar:

  1. Kan hålla med om att hennes röst har spruckit lite dom senaste åren men om du kollar det här videoklippet http://www.youtube.com/watch?v=O61ekg9MZT0 så kanske du nog ändrar dig. Haha hon hade en underbar röst när hon var 15 till 16.. Vet itne vad som hänt :/ men älskar henne ändå..<3

    SvaraRadera

Kommentera så får du en kram!